Jaa somessa:
Jaa somessa:
Laatu ja sen kehittäminen on yksi toimintamme kulmakivistä ja laatutyö onkin osa arkeamme ja jokaista työpäivää. Myös muut strategiamme osa-alueet, asiakaslähtöisyys, kustannustehokkuuden parantaminen ja osaava ja motivoitunut henkilöstö, ovat erottamaton osa laadun kehittämistä.
Pitkäjänteinen laatutyömme on tuottanut tulosta ja DNV Business Assurance Finland Oy Ab on myöntänyt Tampereen Tilapalvelut Oy:lle ISO 9001:2015 sertifikaatin 25.4.2022. Sertifikaatti kattaa yrityksemme kaikki toiminnot. Saavutettu sertifikaatti on osoitus sitoutumisestamme toiminnan laatuun, johtamisjärjestelmän jatkuvaan parantamiseen sekä lakien, sidosryhmien vaatimusten ja kansainvälisen ISO 9001:2015-laatustandardin vaatimusten täyttämiseen.
Laatu ei synny itsestään, vaan se vaatii jatkuvaa ja systemaattista seurantaa ja omistautumista, johon olemme organisaationa sitoutuneet. ISO 9001-laatusertifiointi näkyy asiakkaillemme toiminnan laadukkuutena ja yhä parempina palveluina. Sertifikaatti osoittaa myös sidosryhmille, että Tampereen Tilapalvelut Oy on luotettava, järjestelmällisesti laatuaan parantava toimija.
Tampereen Tilapalvelut Oy toteutti syys-lokakuussa 2024 asiakastyytyväisyystutkimuksen, joka tarjosi meille tärkeää tietoa asiakkaidemme kokemuksista.
Vuoden 2025 kesätyöhaku on käynnistynyt. Täältä löydät kootusti avoimet tehtävät ja niiden tarkemmat hakuajat.