Jaa somessa:
Jaa somessa:
Tampereen Tilapalvelut Oy toteutti syys-lokakuussa 2024 asiakastyytyväisyystutkimuksen, jonka tarkoituksena oli kartoittaa asiakkaiden tyytyväisyyttä Tampereen Tilapalveluiden toimintaan ja eri palveluihin. Tutkimus tarjosi meille tärkeää tietoa asiakkaidemme kokemuksista.
Tutkimus toteutettiin puhelinhaastatteluiden ja sähköpostikyselyiden yhdistelmänä. Tutkimuksen osallistui yhteensä 295 Tampereen kaupungin omistamien tilojen yhteyshenkilöä ja toimialojen edustajaa sekä muita Tampereen Tilapalveluiden asiakkaita. Vastauksia saatiin 125, vastausprosentin näin ollessa 42 %. Tutkimuksen toteutti Innolink.
Tutkimus on tärkeä osa jatkuvaa toimintamme kehittämistä. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä myös useilla, jatkuvilla kyselyillä ja pyrimme rakentamaan entistäkin laadukkaampaa ja sujuvampaa palvelua asiakkaillemme.
Kiitos kaikille asiakkaillemme arvokkaasta palautteestanne. Saimme tutkimuksessa jälleen paljon hyvää palautetta, mutta myös hyviä kehitysehdotuksia.
Tampereen Tilapalveluiden vahvuuksina mainittiin muun muassa julkisen sektorin tunteminen. Organisaation iso koko ja laaja asiantuntijaverkosto nopeuttavat toimintaa ja mahdollistavat palvelun monessa asiassa.
Vain soitto riittää ja homma hoituu!
Asiat toimivat erittäin sujuvasti ja asiantuntevasti.
Joustava suhtautuminen toiveisiin.
Yleiseen ja oikea-aikaiseen tiedottamiseen toivottiin edelleen kehitystä. Näitä oli arvioitu arvosanoilla 3,4 ja 3,1. Nämä ovatkin olleet kehityskohteinamme ja jatkamme niiden parissa työskentelyä jatkossakin.
Viime vuoden tapaan kysyimme asiakkailtamme myös vastuullisuudesta, joka on yksi toimintamme kulmakivistä. Vastuullisuuden osalta keskeisenä pidettiin mm. vastuullisuuden kehittämistä ja ajan hermolla olemista, tarvelähtöistä yhteistyötä, kestäviä ratkaisuja, rakennusten terveellisyyttä ja pitkäikäisyyttä sekä yhteistyötä vastuullisuusasioissa asiakkaan kanssa.