Hyppää sisältöön

Asiakastyytyväisyys on pysynyt hyvällä tasolla

Jaa somessa:

Tilapalveluiden asiakastyytyväisyys on pysynyt hyvällä tasolla

Selvitimme Tilapalvelujen asiakastyytyväisyyden tasoa vuosittaisella asiakastyytyväisyyskyselyllä, jolla mitattiin tyytyväisyyttä palvelumme eri osa-alueisiin.

Asiakastyytyväisyys on pysynyt hyvällä tasolla. Kaikkien vastausten keskiarvo oli 3.75, arviointiasteikon ollessa 1–5.

Kaikista parhaan arvosanan sai sisäilmaprosessin johtamisen laatu (4,4). Yli nelosen arvosanan saivat myös palvelualttius, asiantuntemus ja vuokralaskutuksen oikeellisuus. Parannusta edellisvuoteen tuli erityisesti sisäilmaprosessin johtamisen laadusta.

Vapaamuotoisessa positiivisessa palautteessa korostui yhteistyökyky, osaaminen ja nopea palvelu. Kehityskohteina tuli esiin muun muassa ulkoalueiden hoitoon, kiinteistöhuollon toimivuuteen ja tiedonkulkuun liittyviä asioita.

Tutkimus on tärkeä osa jatkuvaa toimintamme kehittämistä. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä useilla, jatkuvilla kyselyillä ja pyrimme rakentamaan entistäkin laadukkaampaa ja sujuvampaa palvelua asiakkaillemme.

Tutkimus toteutettiin sähköisenä kyselynä ja puhelinhaastatteluna eri kiinteistöjen yhteyshenkilöille sekä toimialojen edustajille. Tutkimukseen vastasi 107 henkilöä ja vastausprosentti oli 34,6 %.

 

 

 

Kiinteistöjen nosto-ovien korjaustöiden kumppanirekisteri

Voit hakea Tilapalveluiden nosto-ovien korjaustöiden kumppanirekisteriin.

Aleksanterin koulutalojen perusparannuksen suunnittelu alkaa

Koulun rakennuksissa nykyaikaistetaan tekniikkaa ja päivitetään sisätilat vastaamaan nykyajan kouluympäristön vaatimuksia, kunnioittaen samalla rakennuksen historiaa. Myös rakennuksen esteettömyyttä parannetaan.