Kiinteistöjen palvelupyynnöt
Vikailmoitukset · Työtilaukset · Palautteet
Tilapalveluiden tekninen asiakastuki 24/7
040 703 4999
Asiakaspalvelija palvelee ma-to 7.00 – 15.30, pe 7.00 – 13.45.
Muina aikoina puheluihin vastaa vartiointiliike, joka välittää asian Tilapalveluiden päivystäjälle.
Vartiointiliikkeen päivitysajan varanumero on 020 491 3615.
Tee tästä vikailmoitukset ja palvelupyynnöt
Lähettämällä lomakkeen annat suostumuksesi antamiesi tietojen käsittelyyn Tampereen Tilapalveluiden tietosuojaselosteen mukaisesti.
Käytäthän alla olevaa lomaketta, emme vastaanota vikailmoituksia tekstiviestillä.
Tee tästä siivousta koskevat palvelupyynnöt
Siivousta koskevat palvelupyynnöt välittyvät Pirkanmaan Voimia Oy:lle.
Käytäthän alla olevaa lomaketta, emme vastaanota ilmoituksia tekstiviestillä.
VIKAILMOITUS VAI TYÖTILAUS
VIKAILMOITUS = ilmoitus viasta tai asiasta, jonka korjaamisen kustannukset sisältyvät vuokraan tai palvelusopimukseen
TYÖTILAUS = Tilapalveluilta tilattava työ tai palvelu, jonka tilaaja maksaa
Huomioithan, että eri asioille tulee tehdä erilliset palvelupyynnöt. Samaan ilmoitukseen ei tule laittaa tilaus- ja vikailmoitusasioita.
SUJUVUUDEN PARANTAMISEKSI
- kerro tarkat tiedot tilasta, esim. huonenumero
- kiireisistä vioista soita myös tekniseen asiakastukeen 040 703 4999 (24/7)
- kun kohteen yhteyshenkilö tekee vikailmoituksen, vältymme usealta ilmoitukselta samasta asiasta
- työtilauksissa tilaajalla tulee olla riittävät tilausoikeudet
Mitä ilmoitukselleni tapahtuu?
Täytetty lomake ohjautuu Tilapalveluiden teknisen asiakastuen käsiteltäväksi ja välitettäväksi eteenpäin oikealle taholle työn suorittamista tai palautteen käsittelyä varten. Siivouksen palvelupyynnöt ohjautuvat Pirkanmaan Voimialle.
Jos haitta on merkittävä:
Merkittävää haittaa kiinteistölle tai sen käyttäjille aiheutuvista vioista tulee vikailmoituksen lisäksi soittaa Tilapalveluiden tekniseen asiakastukeen 040 703 4999.
HUOM!
Hätänumeroon 112 tulee soittaa aina kiireellisissä, todellisissa hätätilanteissa hengen, terveyden, omaisuuden tai ympäristön ollessa uhattuna tai vaarassa, tai jos on syytä epäillä näin olevan. Hätäkeskus lähettää paikalle tarpeen mukaan poliisin, pelastuksen, ensihoidon tai sosiaalitoimen apua.
OHJE: Näin teet palvelupyynnön:
- Onko kyseessä vikailmoitus vai työtilaus/palaute?
- Valitse palvelupyynnön aihe. (Vikailmoitus/Tilaustyö/Palaute). Valitse ”Vikailmoitus” silloin, kun ilmoitus on viasta tai asiasta, jonka korjaamisen kustannukset sisältyvät vuokraan tai palvelusopimukseen. Valitse ”Tilaustyö” silloin, kun haluat tilata Tilapalveluilta palvelua, jonka maksajana on edustamasi organisaatio. Työtilauksen tekijällä tulee olla tilausoikeudet.
- Anna aihetta kuvaava otsikko.
- Hae kohde. Kohdekiinteistöjä voi hakea nimen, osoitteen tai kutsumanimen perusteella. Jos kohdetta ei löydy valikosta, kirjoita se lomakkeelle kohtaan ”Muu kohde” ja anna osoite seuraavaan kenttään.
- Lisää tarkempi kuvaus sijainnista kohteessa, esim. missä tilassa vika tai työkohde sijaitsee. Anna myös huoneen tai tilan nimi tai numero.
- Selosta kohtaan kuvaus lyhyesti minkälaisesta viasta tai työstä on kyse. Tarvitaanko työssä jotakin erityisosaamista? Toivomme, että eri tehtävistä tehdään erilliset ilmoitukset.
- Toivottu toteutusajankohta = ilmoittajan toive sopivasta tai ilmoitus epäsopivasta ajankohdasta, jonka toteutumista ei voida kaikissa tapauksissa taata. Huom! Kiireisissä tapauksissa vikailmoitukset on tehtävä aina puhelimitse. Työtilauksissa pitää aina ilmoittaa täydelliset laskutustiedot.
- Ilmoittaja = henkilö, joka täyttää lomakkeen.
Yhteyshenkilö = henkilö, joka opastaa kohteeseen ja osaa kertoa viasta/työstä tarkemmin.
Tilaaja = ilmoittajan edustaman organisaation edustaja, joka vastaa työtilauksen kustannuksista. - Voit halutessasi liittää lomakkeelle myös tiedoston, esim. valokuvan viasta.
- Lopuksi lähetä lomake.
Täytäthän kaikki pakolliset lomakekentät huolellisesti!
Palvelupyyntölomake ei täytä kaikkia saavutettavuusdirekiivin kriteerejä, mutta voit tarpeen mukaan tehdä palvelupyynnön myös saavutettavalla tavalla. Saavutettava tapa on kerrottu erikseen saavutettavuusselosteessa.